אופטימיזציה של האתר עם תוכן שיווקי

מאמרים ובלוגים

במסגרת הקידום האורגני, אחד הדברים המרכזיים שחשוב לעשות באופן תדיר הוא לפרסם תוכן חיצוני, איכותי ורלוונטי במסגרת בלוגים ואתרי מאמרים. כמקדמי אתרים שהם גם כותבי תוכן בהכשרתם, אנו מעניקים לכם שלושה שירותים חשובים:

    1. כתיבת תוכן לאתריםמחקר מילות מפתח- לפני שמתחילים לכתוב ולפרסם תכנים ברחבי האינטרנט, אנו מבצעים מחקר מילות מפתח המראה לנו מהם הביטויים שדרכם נוכל להגדיל את תנועת הגולשים לאתר. ככל שמילות המפתח יהיו ממוקדות יותר, בעלות היקף חיפושים גבוה יותר ובעלות מידה ריאלית של תחרות, כך יגדל הסיכוי שהגולשים המחפשים אותן ימצאו את מבוקשם דווקא אצלנו.
    1. כתיבת תוכן- ישנן חברות רבות שעושות עבורכם אך ורק את עבודת התיווך ומשאירות את כתיבת התוכן לנותני שירותים חיצוניים שאינם מהווים חלק ממשי מתוך החברה. המינוס העיקרי באופציה הזו היא שכאשר משאירים את החלק המהותי ביותר של העבודה לאדם חיצוני, מצטמצמת האפשרות לשליטה ופיקוח על איכות התוכן המוענק ללקוחות. בדיוק לשם כך אנו מחזיקים כחלק מצוות העובדים הקבוע שלנו כותבי תוכן מקצועיים המאפשרים לנו לספק לכם את התוכן הרלוונטי והאיכותי ביותר, ברמה הגבוהה ביותר ובצורה המותאמת באופן מדויק לצרכי העסק שלכם.
  1. פרסום התכנים והוצאת קישורים לאתר- על מנת שהתוכן שנכתב לא ירד לטמיון, חשוב לפרסם אותו אך ורק בפלטפורמות איכותיות ובעלות Page Rank גבוה מספיק. בצורה זו ניתן להבטיח שהקישורים החיצוניים המובילים אל האתר שלכם יגיעו ממקורות איכותיים, שגוגל "יבין" שגם האתר שלכם הוא אתר איכותי המספק תוכן רלוונטי ולפיכך יעלה בהתאמה גם את דירוגי העמודים הפנימיים באתר שלכם ואת מיקומכם בתוצאות החיפוש.

כתיבת תוכן לאתרים

ממש כפי שכותבי התוכן שלנו מנסחים, עורכים ומפיצים עבורכם מאמרים איכותיים באתרים חיצוניים, הם גם עומלים על כתיבת תוכן איכותי לאתר האינטרנט עצמו- קישורים חיצוניים תורמים רבות לשיפור דירוגו של האתר, אך אם התוכן אינו איכותי או רלוונטי, גוגל מזהה זאת וכתוצאה מכך עלול להוריד את האתר בתוצאות החיפוש או להעלים אותו כליל. לכן חשוב מאוד להשקיע בכתיבת תוכן מתאים ואינפורמטיבי שיענה הן על הדרישות של מנוע החיפוש והן על דרישות הגולשים.

קופירייטינג

בבסיסו של פרסום מוצלח נמצאת היכולת לקחת רעיון יצירתי ולהפוך אותו לטקסט יצירתי לא פחות- צוות הכותבים שלנו כאן בדיוק עבור המטרה הזו. תפקידו של הקופירייטר הוא ליצור "הנעה לפעולה", לעורר רצון מידי באדם הקורא את הטקסט ליצור קשר או לרכוש את המוצר. בין אם מדובר בטקסטים שאנו כותבים עבורכם לדפי נחיתה ייעודיים, לאתר האינטרנט עצמו, לאתרים חיצוניים, למודעות בגוגל אדוורדס או ברשתות החברתיות- הכותבים שלנו מתמחים בניסוח מלל קצר וקולע שיניע את הלקוחות שלכם לפעול, להקליק ולקנות

כתיבת תגובה