הימצאות בגוגל על ידי לקוחות

 
 

אז למה, בעצם, לשווק את העסק שלך באינטרנט?

היום לא ניתן להתבסס אך ורק על אמצעי פרסום "רגילים" מבלי לשווק גם דיגיטלית. האינטרנט הפך להיות המקור העיקרי לצריכת מידע, ובו נמצא בסיס הלקוחות של העסק. לכן כל עסק שמעוניין להתפתח ולגדול חייב לתחזק אתר אטרקטיבי שיגרום לגולש לרצות ליצור קשר ובסופו של דבר- לקנות. גם לאחר שכבר בנינו אתר אינטרנט עבור העסק שלנו, עשינו רק רבע מהמלאכה. העבודה האמיתית מגיעה לאחר שהאתר כבר באוויר-והיא שיווק וקידום האתר שלנו בקרב הגולשים, שהם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. ישנם מספר אמצעים מרכזיים שבאמצעותם ניצור תנועת גולשים איכותית ונעלה את אחוזי ההמרה של האתר:

  • קידום אתריםקידום אורגני- SEO קידום אורגני פירושו קידום אתר האינטרנט שלך למיקומים הגבוהים ביותר בגוגל במספר מילות מפתח בהם נבחר להתמקד. הקידום האורגני מתבצע ע"י אופטימיזציה וכתיבת תכנים לאתר בצירוף תכנים חיצוניים באתרים, בלוגים ובאתרי מאמרים. חברת ווב אקספרט מעניקה שירותי כתיבת תוכן מקצועיים ואיכותיים בעברית ובאנגלית הניתנים ע"י צוות הכותבים המיומן שלנו.
  • בנוסף, אנו מתמחים בהתאמת מבנה האתר לדרישות מנועי החיפוש עד לפרט הקטן ביותר, לשיפור מהיר ואפקטיבי של דירוגי העמודים הפנימיים והגדלת תנועת הגולשים באתר. לפרטים נוספים על שירותי הקידום האורגני שאנו מספקים לחצו כאן
  • קידום ממומן תחום הקידום האורגני הינו תחום המצוי בשינוי מתמיד וכפוף לדרישות של גוגל, המשתנות ללא הרף. כתוצאה מכך לא כדאי להסתמך על קידום אורגני בלבד, אלא להוסיף את הקידום הממומן.

הכלי העיקרי בקידום הממומן הוא מערכת הפרסום והשיווק האינטרנטי של גוגל הקרויה Google Adwords. מערכת זו מאפשרת לנו לבנות עבורכם קמפיין מקיף על פי פילוח ספציפי, הכולל מודעות טקסט ובאנרים עם תמונות. השלב הראשוני בבניית הקמפיין הוא עריכת מחקר מילות מפתח להשגת תוצאה אופטימלית והגעה לקהל היעד הרצוי. נוסף על קמפיין האדוורדס אנו מעניקים גם שירותי קידום ממומן ביוטיוב וברשתות החברתיות. לפרטים נוספים על שירותי הקידום הממומן שאנו מספקים

כתיבת תגובה